tisdag 22 februari 2011

Jobb och fest

Idag skulle jag egentligen ha hämtat upp en ny volontär men fick för en stund sen reda på att hon kommer imorgon. Jaha, då fick jag en dag på fastlandet att bara ta det lugnt! Ska bara kopiera lite papper som behövs ute på ön och köpa lite smågrejer till huset. Smart som jag är så glömte jag att ta med kameran, så inga bilder idag heller! Men jag är kanske tillbaka redan imorgon om ingen annan vill åka över och hämta upp volontären.


Jag har börjat komma in lite i mitt jobb nu, det är ju inte överdrivet avanserat. Försöker mest se till så att alla volontärerna är glada.


I helgen hade vi ett fullmoon party hos en familj i byn. Passande nog i huset som ligger mitt emot där jag bor!! Oh det var den bästa promenaden hem någonsin, tio steg och sen var man framme haha. Vi åt jätte god mat och förutom lite drama så var det riktigt kul! Jag dansade hur mycket som helst.


Nu ska jag käka lite lunch med en volontär. En svensk tjej, skönt att prata lite svenska som omväxling.


Bjuder på två gammla bilder från förra året!



Mitt hus ligger en liten bit längre fram.
 Kram kram

Inga kommentarer: